Blinda jävla gubbjävel

Jag blir tokig.

Visst, det är säkert skitjobbigt att vara blind. I mina ögon så skulle det vara bland det värsta som kunde ske, att förlora min syn.

Men snälla, bete dig inte som en jävla idiot och skyll det på att du inte ser. Det blir ju för fan som att dumförklara alla som inte ser. Som att alla som är blinda ska särbehandlas. Dom är ju för tusan precis lika mkt människor som alla som har turen att ha ett par fungerande ögon i pallet.

Vi har en jävla idot som kom in ta mig fan 1000 gånger för kanske ett år sen. And he´s back.. står faktiskt och pratar med min kollega vid datorn 7 meter härifrån as I write.

Köper den dyraste telefonen med ALLA funktioner. Hallå du är blind? behöver du en 5megapixel kamera då?
Sen kommer han in och vill lämna tillbaka den, beter sig som ett svin och säger hela tiden, jag är blind du diskriminerar mig.. Nä men om du inte håller käft så elliminerar jag dig (jag e kass på att stava I know)

Klaga på att jag inte kunde ställa in mms på hans telefon. HALLÅ? Du ringer med comviq (skyll dig själv)

Så jävla otrevlig. Å så kalla mig rasist och säga att jag diskriminerar honom...

Det roliga va ju att jag bara gick därifrån... och han kunde inte se vart jag tog vägen... moahahahaha...

IDIOT!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är så grym theresa!! Elak!!
Hihihi...
Idiot djävle(blinda mannen)

2007-07-13 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0