Festa med lantisar i Norrtälje.

Ikväll ska jag åka till Norrtälje med några från jobbet. Fest hemma hos Fredrik och sen ska vi ut..

Ska bli roligt.

Sist jag var där var det roligt.

En liten detalj bara.

Norrtäljes nya inneställe.. Mobergs. För i helvette! Det är en jävla lada!
Där sitter man förväntansfull i taxin. Den stanner vid värsta långa kön (värre än i vår butik)..
Jag kliver ur taxin och möts av en jävla lada!! EN LADA!! Inneställe? My ass heller...

Kön va så lång och ladan så ful, att jag gav upp och gick till OK..uteställe i Norrtälje nr 2..

För er som absolut inte tycker att Mobergs ser ut som en lada.. okej okej jag kan sträcka mig till fritidsgård. Mobergs ser ut som en lada/fritidsgård.

Jaja, det blir nog kul ikväll.. lite sprit och sen lite dans på logen så!

Kommentarer
Postat av: anna

jag trodde jag kommit till ett mellanstadiedisco..

2007-07-14 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0