JAG däckade... otroligt men sant!

Alla som känner mig vet att jag är bland dom främsta i landet när det kommer till att festa. Såklart.

Jag kan dricka mängder, dansa, snacka och dricka lite till.
Jag är alltid kvar sist!
Jag däckar aldrig!

Men igår..

Vart gick det snett. Jag vet inte om det berodde på att en av killarna ingen kände (som iof var trevlig) fimpade i min nyöppnade vinflaska. (Som jag sen drack upp) eller om det var ölen eller cidern på det.

Något var det.

Jag gick in, kl 1 typ. Ringde P.. pratade lite. Kände att det var skönt att ligga på soffan. Så jag smet upp på övervåningen och hittade en ljuvlig säng. Och SOMNADE!!

När jag vaknade imorse hade det kommit folk (bara en var kvar) efter att jag somnat. Jag hade missat allt.

PINSAMT!!

Man klarade sig hela fjortisperioden, men nu... NU däckade jag. shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0