Jag kan iaf erkänna när jag haft fel

Jag erkänner, ställer mig på min bara knän och bekänner min synd.

Jag hånade, skrattade och var dryg hela förfesten!
Som en riktig stockholmare hånade jag Norrtäljebornas stolthet. Ladan. Mobergs.

Men va fan, jag kanske hade lite fel... okej.

Stället var helt okej, faktiskt. Sprit fanns det, bra musik och full blev man. Vad mer kan man begära?

Sen att kvällen slutade i totalt kaos.. där jag inte var kaosmakerskan för en gångs skull...
Jag menar, det enda jag gjorde va att köra ner min stilettklack i Ss fot. Resten av skandalerna klarade hon finfint själv. Med lite hjälp av dräggfulla killar och deras galna föredetta flickvänner med saxar i högsta hugg.

Inte måste som är glada på den kvinna idag, då inräknat vi som åkte dit med henne, inte bara hela Norrtäljes befolkning..

Jag är glad att jag struntade i efterfesten.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0