kaniner kaniner...

Överallt! Kaniner.. så långt ögat kan nå.

Små, söta, hoppiga, fluffiga, många... väldigt många.. dom förökar sig fan som.. just det kaniner!

Jag har flyttat in i min lilla lägenhet vid Sabbatsberg.. och överallt kryllar det av dessa varelser..

Då jag först insåg detta var lyckan total. Jag förklarade glatt för P att jag skulle ta me några hem, att dom kunde få bo i mitt badkar. Jag närmade mig en av dessa fluffmonster och skulle precis plocka upp den, krama den, äga den, döpa den.. då P skriker:

-NEJ, akta den har rabies!!

Efter att fått höra vad som händer om man får rabies så vill jag inte längre ha en hel kaninflock i mitt badrum..

Men dom är roliga att titta på!

(Ge det en vecka, sen har jag nog tröttnat och klagar på dom istället)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Är själv kaninvakt under tiden min brors familj är i Kina. de är jättesöta!
Vad tycker du:
http://junitjej.blogg.se/1184279493_vilken_frg.html
?

2007-07-13 @ 20:19:01
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0