Mobbad av en söderbo

Jepp så är det..

Jag och P skulle gå och bada vid Långholmen i måndags (mkt mysigt)
Innan stannade vi till på en liten krog vid Hornstull..

Vi kliver in, jag i skyhöga klackar, svart tunika och jeans.. skorna eftersom jag egentligen skulle gått ut "ordentligt"
Bartendern, shit asså, det drygaste jag varit med om...

Tittar på mig (sneare än snett!) För att sedan fortsätta prata med sina stammisar. Han tittar på mig, säger, ja asså vi har lite kö här.. med snobbig dialekt. Tönt. Sen efter en stund säger han "Åh jag har tagit drygpiller" och tittar drygt på mig. URSÄKTA MIG??

P trodde att jag var för snygg för söder :) Hehe, det var ju ett sätt att se på saken.. vilken tönt!

Jag menar, kan man inte ha klackar utan att dom tror att man hör hemma på Stureplan... för det vet alla jag känner, jag hänger fan inte på Stureplan.

Södertönt! Skit på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0