Första semesterveckan = flyttångest

Ja ja ja...
Hade jag bara tagit tag i det hela och BÖRJAT flytta så hade jag varit klar nu. Men det gjorde jag inte, okej!
En vecka har gått, min första semester vecka..

Lite kul har hänt iaf, Midsommar i Dalarna.. P (för att använda mig av Nicoles hemliga kodspråksförkortning) var med upp. Spännande.. men ganska läskigt. Där sitter jag i en bil, på väg upp till en släkt, med en varelse bredvid mig som snart ska presenteras.. som vadå?! Som tur var slapp jag den presentationen då min skvallertant till moster redan hade förvarnat alla. puh.

P konstaterade iaf att jag faktiskt var hans tjej nu. Jag som är livrädd för sånna titlar... but I think I like it..

Sen har som sagt resten av semestern gått åt till att flytta. "Sakta men säkert" är mitt motto. Fungerar inte det så kör jag med "Gör aldrig idag vad du kan göra imorgon" eller i allra värsta fall "Ordning är till för idioter, genier behärskar kaos"
´
Just nu är jag nog på ordsråk nummero tre. För visso har jag fått in alla mina grejer i nya lyan och städat ur den gamla, Problemet nu är bara att det var fullt i den nya efter första lasset. Nu hägrar minst dubbelt så mycket på alla öppna ytor, i kartonger, på golvet.. till och med i badrummet. Men som sagt, gör inte idag.. vad jag kan göra imorn...

Ikväll ska jag träffa Erika!!

Guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0