Justin Timberlake VIP

Okej, jag kan förstå att folk blir "Stureplansberoende"... faktiskt!
Nu menar inte jag att jag ska börja hänga vid svampen varje kväll. Bara att jag kan förstå hur det kan komma sig att vissa andra gör det. Gör allt för att hamna på den där listan..

Justin Timberlake kom till Sthlm. Eftersom mitt jobb samarbetar med en av spontorerna så blev vi medbjudna av dessa. Jag fick en av det åtråvärda biljetterna.. inte helt fel.

FÖRFEST Man glider in på Golden gate vid globen, går upp i ett stort rum med gratis bufé och drinkbiljetter. Mycket trevligt, jag, Joyo; Danne och en kompis till honom..

KONSERT Oh my, he can dance!! Dansarna var inte dåliga dom heller. Jag har alltid stått och hävdad att Justin inte alls är så snygg som alla säger, men med risk att låta som en fjortis.. damn.. he´s hot! hehe... Timberland var fan grymt det med, även om jag med svansen mellan benen fick erkänna att jag inte visste vem det var.. hehe

EFTERFEST Café Opera. Vi hinner knappt visa upp VIPkortet innan vi släpps in före hela kön. Töntigt I know, men som sagt, jag kan förstå att folk kan bli beroende av den känslan. Känna sig bättre än andra, att man är någon.. Festen sen var väl sådär, trevligt med gratis dricka, rätt bra musik, men VIP avdelningen var så liten och det var så mycket folk...

Men som sagt, en GRYM kväll.. å hur pinsamt det än är att säga.. det är rätt soft att bli VIPbehandlad..
Men jag nöjer mig i alla fall med mina sunkhak och söta vänner fortsättningsvis..

Efter-efter-festen var inte dum den heller... hehe.. Tre fulla karlar + mig i en liten etta...

Lite tugnt att jobba idag.. haha

Kommentarer
Postat av: juz

hey, ca när slutade konserten? alltså när började folk (som inte var vip då) kunna gå ut ur globen?
måste veta till scandinavium!

2007-06-20 @ 10:47:32
URL: http://montmartre.blogg.se
Postat av: Theresa

Helt fel att använda svansen mellan bena i den meningen.. shame on me!

2007-06-20 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0