det är jag mot blodet idag.

Jag känner hur det pulserar där inne, blodet.
Som vill ut.

Jag känner hur det rastlöst flyter omkring i trånga slangar,
längtar efter att flyta fritt.

Jag känner att jag inte är redo att släppa fram det, blodet.
Önskar att jag kan intala min kropp att vänta. Lite till.

Det är jag mot blodet idag. Jag känner hur det skriker efter luft,
letar efter en väg ut, kämpar, pulserar, krigar.

------
För i helvette! Här går man och skjuter upp sin mens för att kunna kramas lite på sin födelsedag med sin älskade pojkvän (vilket man förtjänar)
Men mensen är inte med på min melodi, Icke! Mens vill vara mens. Kvinnans kropp vill lida. Mensen kämpar, gör mig illa. Det gör ont. Men jag tänker inte ge mig. Inte innan kartan är slut. HA!

Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHA du är rolig du!

2008-02-19 @ 10:13:23
URL: http://forkenerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0