äntligen... no more hemlös!!

Så har man tillslut åter igen fått ett hem, en plats att bo på... tak över huvudet..
I handen, långt bort.. men nära till mitt "nya" liv.. dvs kth (handen) och kärleken (Fruängen)
Känns bra.. mitt första förstahandskontrakt...

Litet. 28,1.. viktigt me ettan där.. men va fan, jag har bott trängre..

Dyrt.. men va fan, man kan väl leva på nudlar?? Är inte det va alla studenter gör??
Okej att jag räknat ut att jag kommer att ha som max 1500kr efter att hyran, räkningar och mat är betalt..
Men va fan. Det räcker till rätt många Björndräpare på studentpuben.. woho...

Sen har det varit en konstig helg. Stress. Har bråkat mkt me Pontus.. I onödan.. nya psykpiller.. tenta idag.. mkt press helt enkelt.. Synd att det ska gå ut över den personen som faktiskt gör så att man mår bra.. dumt att riskera det lixom.. Två tjejer i klassen har varit med om ungefär samma sak i helgen, bråk me killarna.. sa jag att vi är under rätt stor press just nu?? hehe... inget att skratta åt.. men iaf.. hehe..

Nu sitter jag å tittar på csi.. skulle vilja jobba på ngt sånt labb... om jag blir kemist vill säga.. men jag vill inte se liken.. undra om man måste det.. jag kan väl pyssla me allt utom liken.. tänkte jag..
Eller så gör jag eget smink.. som ej är testat  på djur..

Förresten såg jag Juno idag.. den va skitbra.. rekomenderas!!!

Jag vill ha barn. Men det är nog bara hormonerna som pratar.. inget sånt på några år.. haha..

Imorn ska jag plugga kemi... hela dagen.. det e kul.. faktiskt.

Nu sitter jag å bajsar ord känner jag.. dags att sova.. eller jag menar, se klart på csi.. sen sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0