Det här är mitt liv. just nu. and I liiiiiike it!

Har ju precis fattat att man kan lägga upp bilder. So this is my life.


 this is me. Theresa. Jag är snäll, lite korkad. Flummig och tossig, men alldeles underbar!

 this is my booo. Min karl. Min kärlek. My hoooottie. Pontus. Världens bästa!

 det här är min syster. Hon är cool. Inte bara jävligt snygg, hon är smart oxå! (å singel) ring!

 här är min mor och far. Dom är grymma. Klänger fortfarande på  varann som två tånåringar!

 detta är min kreativitet när den är på topp. (vilket sällan sker) målat i eyeliner och fetsmink.

 sen har jag världens sötaste vänner. Här är två av dem, Anna-panna och Moomin-Malin!

 just nu pluggar jag ärslet av mig på kth i Haninge. Men det är roligare med en till bild på Mr P :)

Kommentarer
Postat av: siss

thanks för min kontaktannons!
Se så söta föräldrar vi har, idag åkte mor till ikea helt spontant för att kolla efter en mattan som jag tänkte köpa, snällt, ja det tycker jag! (den var slut men jag är glad ändå för det var schnällt!)

2008-03-13 @ 16:46:28
URL: http://hohohol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0