sockerbakis

Igår var jag som sagt på bio.. me Ylva.. såg Juno... rekomenderas.. varmt!
Som sig bör när man går på bio åt vi godis.. mums.. so far so goooood..
Problemet är jag bara att jag inte ätit godis på en vecka.. till och med lyckats äta rätt nyttigt..
Vilket inte alltid är så lätt..

Så sitter man här idag... sockerbakis. Ont i magen, uppsvullen... trött..
Trots alla dessa smärtor ber kroppen om mer.. konstigt nog..
Håll med om att det alltid är så.. låter man bli godis ett tag så skiter kroppen it efter ett tag..
Men så fort man fallit dit, bara för en liten liten stund.. så vill magen ha mer mer mer..

Socker är jävulens påhitt. Godis är grunden till allt ont. (mkt iaf)

Så är det.. men jag klarade av bakissuget idag.. så förhoppningsvis mår jag bättre imorn..

Längtar efter Pontus... å vi hinner inte träffas på resten av veckan... abstinens!! ah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0